Emily Ratajkowski and Amy Schumer Are Headed to the Silver Screen Together

X

It’s only natural that two of the boldest and most empowered women in entertainment are finally coming together. According to Deadline, Emily Ratajkowski has officially signed on to join Amy Schumer in her latest flick, I Feel Pretty.

Though the film’s title already piqued our curiosity, its plot is the interesting part. Set to begin filming next month in Boston (enjoy that vaca, Emily), the movie centers around Schumer’s character, a woman dealing with insecurity issues until, voilà, she falls and awakens with a newfound confidence that perhaps won’t last ‘til the movie credits role. Ratajkowski’s role has yet to be confirmed, but something tells us these two former InStyle cover girls are bound to make on-screen magic happen.

Most recently, Schumer made headlines alongside Goldie Hawn in Snatched, while Ratajkowski has starred in buzzy films like Gone Girl and We Are Your Friends.

RELATED: Lily Collins Battles Anorexia in the Chilling To the Bone Trailer

We’re keeping an eye on these two.

SHOW TRANSCRIPT

Hey, Laura Brown? Hey! What are you doing here? [LAUGH] I wanna do your make-up. >. If you do it. Yeah. Could you do this? [MUSIC] All right, so I'm gonna get started. Yay, it's a match! I fear you. Don't fear me. I do. I'm a [BLEEP] genius. You're a bossy person. I know but, all right. That would be a little bright. Wow. Those are things that are so exciting. You know what I wanna look like? What? Sexy virgin. [MUSIC] You actually have great eyebrows, so. I do, look at, look at, I'm sorry. [LAUGH] Ow. Look at those brows. [MUSIC] I need my eyebrows. Okay, close your freaking eyes, okay? I think I'm entering a dream right now. This is actually so fun. Wow, this is interesting. [LAUGH] [LAUGH] This just took a very interesting turn. I'm not totally confident in this but. I don't really know what's on top. What did you do to this. The light is on that side. Is this side really good? Now we'll have a little highlight on this beautiful cheek bones. The opera. Yeah, I don't want you to look like [UNKNOWN]. I want people to be like, who did your makeup. And you can be like- Emily Radacowski. Let me do the other side. [MUSIC] You have a great eyebrow pencil. Who does your eyebrow- Laura Mercier. Wow. You know why she's cool? Why? 'Cause her name's Laura. I'm sorry, I don't know how to do your eyebrows. It's actually kind of hard. Life is hard. Eyebrows are harder. [SOUND] I feel like I actually did a Good job. [BLANK_AUDIO] So I just think I'll stay here all day until your off and then I'll just come to your house with you and then pretty much never leave. Jesus Christ. My god, do you have wine? Well if I have to deal with you everyday. Cheers, you look beautiful. Makeup by Amada. [MUSIC] So I just want to do like one more touch of something on your My special [UNKNOWN]. [MUSIC] Not so pretty. [MUSIC] [LAUGH] My god.
 
Back to Top